تحویل  واحد‌های مسکونی محرومان در نکا

۱۵ واحد‌های مسکونی محرومان نکا به مددجویان تحویل داده می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین بریمانی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت: ۱۵ واحد مسکونی در شهرستان برای مددجویان در حال ساخت است که خیران به عنوان یار و یاور امداد نقش مهمی در کمک رسانی و ساخت سریع این واحد‌ها دارند.

وی با بیان اینکه امروزه اشتعال از دغدغه‌ های مهم جامعه بوده که امداد تلاش دارد با توانمند کردن مددجویان گامی درست در ایجاد شغل برای آنان بردارد، افزود: در نکا در زمینه اشتغال اعتبار تخصیصی تبصره ۱۶ حدود چهار میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان بوده که تاکنون ۱۴۱ نفر به بانک‌ های عامل معرفی شدند و ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان اختصاص یافت.

بریمانی با بیان اینکه مردم نکا در شش ماهه نخست امسال ۴۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند، گفت: پرداخت صدقه آثار و کارکرد اجتماعی و معنوی خاصی در جامعه دارد که سرانه پرداخت هر نکایی در پنج ماهه امسال ۱۹ تومان بود که اگر به ۲۰۰ تومان برسد بسیاری از مشکلات مددجویان مانند جهیزیه، فی سبیل الله، زمینه فرهنگی، عمرانی رفع می‌ شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا افزود: پرداخت صدقه در جامعه باید یک فرهنگ عمومی دینی شود و علما، ائمه جمعه و جماعات می‌توانند از تریبون نماز جمعه و مساجد در زمینه اهمیت پرداخت صدقه به عنوان اصول تربیتی برای خانواده‌ ها به این امر مهم بپردازند.

بریمانی گفت: در بحث اکرام، ایتام و محسنین در شش ماهه امسال ۳۲۰ میلیون تومان به صورت نقد و کالا و زکات ۴۴۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

انتهای پیام/ م

تحویل ۱۵ واحد مسکونی به مددجویان شهرستان نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار